O czym należy pamiętać organizując wyjazd integracyjny w firmie?

Większość firm regularnie organizuje wyjazdy integracyjne dla swoich pracowników. Rezultatem jest bowiem poprawa współpracy między członkami zespołu oraz odpoczynek w luźnej atmosferze, a to z kolei przekłada się na wzrost wydajności. Organizator omawianego wyjazdu ma ponadto możliwość łatwej weryfikacji tzw. umiejętności miękkich podwładnych. Oczywiście przed wyruszeniem w drogę trzeba najpierw zadbać o załatwienie wielu kwestii formalnych.  

Nie zapomnijmy o noclegach

Podczas organizowania wyjazdu integracyjnego kluczowe znaczenie ma wynajęcie odpowiedniego środka transportu, który bezpiecznie dowiezie wszystkich uczestników do punktu docelowego. Musi on przede wszystkim posiadać liczbę miejsc idealnie dostosowaną do ilości pracowników, a także gwarantować wystarczający komfort podczas przejazdu (klimatyzacja, telewizor, toaleta itp.). Jeżeli interesuje nas dobra firma transportowa Zielona Góra to miasto, gdzie znajdziemy ją bez większego problemu. Kolejna istotna sprawa to zakwaterowanie. Zaleca się wynajęcie miejsc noclegowych w obiekcie minimum trzeciej klasy – świetnie skomunikowanym z centrum miasta i otoczonym licznymi atrakcjami. Nieoceniony okaże się również dostęp do zaplecza kuchennego i sali konferencyjnej. Na koniec pozostaje jeszcze ustalenie dokładnego planu wyjazdu (zajęcia, zabawy) oraz wykupienie porządnego ubezpieczenia. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

trzy × 4 =