Niezawodny system KD i RCP 125 kHz Unique to sposób na rzetelną rejestrację czasu pracy

Każde miejsce pracy wymaga odpowiedniego zabezpieczenia. Nie musi być ono związane z zamieszczaniem skomplikowanych rozwiązań w postaci sieci alarmów czy specjalistycznych zamków. Stworzenie właściwego systemu dającego kontrolę nad dostępem do poszczególnych pomieszczeń, a także ewidencję czasu pracy, to model zautomatyzowany, prosty w obsłudze, a przede wszystkim bezpieczny i dyskretny. Pozwala na skonstruowanie środowiska pracy, w którym każdy pracownik będzie miał swój identyfikator i uprawnienia do korzystania z poszczególnych stref. Sprawdź, jakie to proste!

System bibinet – zastosowanie w miejscu pracy

Nowoczesne urządzenia przeznaczone do kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy zostały dodatkowo uzupełnione o innowacyjny system zbudowany w architekturze klient-serwer. Może on niezawodnie działać jednocześnie nawet dla 10 000 użytkowników, którzy w tym samym czasie korzystają z dostępu do określonych sektorów miejsca pracy. Takie rozwiązania doskonale sprawdzą się wszędzie tam, gdzie koordynuje się pracę wielu ludzi. To świetny sposób na ułatwienia funkcjonowania w przestrzeni pracowniczej, np. w dużych korporacjach, zatrudniających kilka tysięcy ludzi.

System bibinet doskonale sprawdzi się również w pracy na halach produkcyjnych. Pracownicy przyporządkowani do określonych działów mają możliwość korzystania z pomieszczeń, które są niezbędne do wykonywania ich codziennych obowiązków. Zaawansowane rozwiązania umożliwiające kontrolę dostępu można z łatwością umieścić w systemie funkcjonowania uczelni, czy nawet większej szkoły. Studenci, dzięki swojej karcie ID, którą jest legitymacja, mają możliwość korzystania z wielu wspólnych pomieszczeń przeznaczonych do nauki. Dzięki systemowi bibinet dostępne jest korzystanie z bibliotek uniwersyteckich, stołówek, akademików, czy niektórych sal lekcyjnych.

Rejestracja czasu pracy jeszcze nigdy nie była tak prosta!

Zaawansowane i kompleksowe rozwiązania tego rodzaju to nie tylko łatwa kontrola dostępu, ale również automatyczna ewidencja czasu pracy. System pozwala na swobodne sprawdzenie, ile godzin w danym czasie przepracował poszczególny pracownik na podstawie jego obecności w budynku i korzystania z różnych przestrzeni, w których legitymuje się swoją kartą. System bibinet to prosta metoda na zaawansowaną organizację, która przy zarządzaniu firmą jest niezbędna, aby zoptymalizować czas pracy, kontrolować pracowników, a tym samym pomnażać zyski.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dziesięć − jeden =