Sposoby na poprawę jakości snu – co można zrobić?

Problem bezsenności niezwykle często jest lekceważony, a brak podejmowania prób polepszenia jakości snu może wywołać niepożądane skutki. Napięcie wzrastające wraz z kolejnymi godzinami oczekiwania na sen napędza lęki, natomiast brak regeneracji organizmu, prowadzi do problemów z koncentracją, zmęczeniem czy niekontrolowanymi drzemkami w ciągu dnia. Wiele osób cierpiących na bezsenność zbyt często sięga po tabletki nasenne, bez konsultacji z lekarzem. Gdy natomiast walkę z tą przypadłością powinno się zacząć od zadbania o higienę snu.

Co zamiast tabletek nasennych?

Poniżej przedstawiamy kilka zasad, które znacząco powinny wpłynąć na jakość snu. Warto jest się do nich stosować, ponieważ przy ich zastosowaniu niemalże od razu zobaczymy różnicę. Czym zatem powinniśmy się kierować?

– unikajmy wieczorem jaskrawego światła – często źródłem tego światła są ekrany telewizorów i telefonów, po które ludzie sięgają bezpośrednio przed snem,

– kładźmy się do łóżka i budźmy stale o tych samych godzinach – wyrobienie sobie określonych pór przeznaczonych na regenerację w celu regularności rytmu snu,

– traktujmy łóżko tylko jako miejsce do odpoczynku – nie przenośmy pracy oraz jedzenia do łóżka,

– unikajmy stosowania używek – tym bardziej przed snem,

– olejki CBN – regularne korzystanie z tego typu olejków może wiele zdziałać przy zasypianiu.

Co kryje się natomiast pod tym skrótem?

Olejki CBN to coraz bardziej popularny produkt na rynku, który pod swą nazwą kryje kannabidiol, czyli związek organiczny z grupy kannabinoidów, pozytywnie wpływających na uspokojenie i relaksację, dzięki czemu już przy użyciu od dwóch do trzech kropli zapewnią one niezwykły komfort snu, co przyczyni się do pełnej i niezbędnej regeneracji organizmu w ciągu nocy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

piętnaście − 1 =