Identyfikacja wizualna firmy w czasach szybkiego rozwoju rynku i szerzenia się konkurencji na wszystkich jego obszarach jest aspektem niezwykle istotnym silnie wpływającym na renomę firmy. Świadczy o jej randze i prestiżu, co ma odzwierciedlenie w pozyskiwaniu potencjalnych Klientów. Niezbędnym elementem reklamowym jest obecnie odzież dla pracowników, którzy są wizytówką przedsiębiorstwa niezależnie od rodzaju wykonywanej pracy. T-shirt lub koszulka polo z własnym nadrukiem powinna spełniać nie tylko swoją funkcję wizualną, ale także mając na uwadze komfort osoby zatrudnionej gwarantować jej wygodę. Czym zatem kierować się przy wyborze tej właściwej?
Z uwagi na częstotliwość użytkowania tego rodzaju elementów garderoby zasadniczą kwestię stanowi jakość. Inwestycja w najtańszy oferowany przez dystrybutorów i wykonawców znakowania asortyment nie jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ wiąże się to z kolejnymi kosztami wynikającymi z szybkiego zużycia się niskogatunkowego produktu. Należy również zwrócić uwagę na gramaturę konkretnego modelu oraz materiał, z którego został on wykonany. Nieprzepuszczający powietrza poliester nie sprawdzi się w przypadku osób pracujących fizycznie, dlatego też lepiej jest wybierać czystą bawełnę lub wariant z domieszką elastanu.
Aby noszenie określonego uniformu nie stanowiło jedynie przykrego obowiązku, warto dopasować fasony i rozmiary do konkretnych członków załogi, co pozytywnie wpłynie na ogólną estetykę. Odzież powinna wpisywać się w stylistykę firmy i iść w parze z kolorystyką charakteryzującą nasz biznes. Niezależnie czy będą to koszulki Fruit of the Loom z nadrukiem czy nieco bardziej eleganckie polo z haftem znakowanie powinno bazować na logotypie, haśle reklamowym lub unikalnej, lecz rozpoznawalnej grafice.