Jak poprawić wyniki sprzedaży w sklepie internetowym?

Dostępność narzędzi marketingowych sprawia, że możesz w łatwy sposób zadbać o sprzedaż w sieci. Podpowiadamy, jak wybrać nowoczesne i sprawdzone rozwiązania. W tym poradniku znajdziesz najważniejsze informacje.

Jak wybrać nowoczesny system?

Chcesz zarządzać różnymi kanałami komunikacji i zadbać o nowe możliwości sprzedażowe? Idealną propozycją będzie system Omnicommerce. To doskonały sposób na zwiększenie konkurencyjności w wielu branżach. Ponadto możesz dopasować opcje do potrzeb firmy, specyfiki branży oraz zachowań klientów. Omnicommerce znalazł szerokie zastosowanie w przedsiębiorstwach produkcyjnych, a także przy imporcie, dystrybucji oraz sprzedaży hurtowej.

Szczegółowe informacje o platformie znajdziesz na stronie https://omnicommerce.pl/. Dowiedz się więcej i sprawdź, dlaczego tak wielu przedsiębiorców postawiło na to rozwiązanie. Teraz możesz do nich dołączyć.

Rozwiązania Omnicommerce w praktyce

Platforma oferuje wsparcie w zakresie B2B, B2C oraz SFA. Pierwsza propozycja skierowana jest dla przedsiębiorców, którzy stawiają na relacje business to business. Sprawdza się w firmach, gdzie jest relatywnie niewielu klientów, lecz robią oni zakupy o dużej wartości. B2C (business to consumer) pozwoli Ci na obsługę firmy przy większej liczbie klientów detalicznych. Natomiast SFA to aplikacja mobilna dla działu handlowego, która znacznie ułatwia pracę. Obejmuje m.in. raporty aktywności, planowanie zadań, kontrolę nad realizacją celów, tworzenie zamówień czy ustalanie indywidualnych cen.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dwadzieścia − 15 =