Mało osób zna pojęcie sektorówki. W licznych słownikach sektorówka określana jest mianem płótna trzymanego poziomo przez kibiców. Dla dopingujących sektorówka ma znaczenie kluczowe. Kawał płótna z logiem drużyny sportowej, dla firmy może być ciekawą propozycją reklamową.
Jest rok 1998 kibice wrócili z Włoch. Zachwyceni widokami i sportową rywalizacją postanawiają wprowadzić włoski styl kibica. Tygodnik „Nasza Legia” zainicjował zbiórkę pieniędzy na flagę. Jak informowała gazeta „Wielkie kluby mają wielkie flagi. Tak będzie też z Legią. Chłopaki z „Żylety” obliczyli, że aby zamówić we Włoszech profesjonalnie zrobioną, przykrywającą całą (!) trybunę otwartą flagę, trzeba mieć około 12.000 zł. W ciągu kilku tygodni zebrano zdecydowanie większą kwotę niż była niezbędna. 14 marca 1998 roku pierwsza w Polsce sektorówka pokrywała trybunę o wymiarach 59×24 metry.
Rozpiętość sektorówki może wprowadzać ludzi w zachwyt. Ten rodzaj płótna można wykorzystać w różnych akcjach promocyjnych. Obrazek czy ilustracja na płótnie trzymana przez kibiców na meczu, ale również przez uczestników wydarzenia kulturalnego może pełnić funkcję informacyjną m.in. zachęcać do pomocy. Reklamy w takiej postaci znajdziemy chociażby pod adresem https://graffiti-print.pl/sektorowki/. Mogą być one rodzajem niespodzianki dla ważnego gościa. Treść sektorówki może być laurką z okazji urodzin, imienin lub sportowego jubileuszu. Na płótnie może znaleźć się logo z zabawną grafiką, wierszem, a nawet tekstem piosenki, hymnu itd.